27. syyskuuta 2006

Karkailua ja hammastelua

Tänään on ollut aika hulinapäivä. Aamu meni oikein mukavasti, mutta päivälenkillä me Kessyn kanssa oltiin vähän tuhmia. Tai oikeastaan aika paljon. Ensin me alettiin tapella ihan oikeasti kepistä, jonka Kessi otti ensin vaikka minä oisin sen halunnut. Sitten kun mamma käski meidät irti kepistä, oltiin niin kiukkuisia että käytiin toistemme kimppuun. Ja siinä sitten vahingossa jompi kumpi meistä puraisi mammaa käteen. Arvatkaa hävettääkö, varsinkin siis jos se olin minä. Onnistuin siinä samalla vetämään itseni irti pannasta ensimmäistä kertaa.

Kun mamma oli rauhoittunut, jatkettiin matkaa, ja menikin ihan hyvin siihen asti kunnes Kessin tuntema pikkukoira tuli vastaan isäntänsä kanssa. Kessi ei oikein tykkää tästä tyttökoirasta, joten minäkin sitten liityin kiskonta- ja ärinäkuoroon. Ja onnistuin taas vetämään itseni irti pannasta. Ja tottakai sitten kävin pikkukoiraa kohti kamalaa haipakkaa. Pikkuisen isäntä nappasi sessunsa syliin, ja mamma oli meille TOSI vihainen. Minä hölmö vielä lähdin seuraamaan tätä pikkukoiraa isäntineen enkä totellut mammaa kun se kutsui. Mamman oli pakko sanoa sille sedälle että pysyy paikallaan sen aikaa että saa minut kiinni, ja se setä sitten potkaisi minua. Taisi olla minulta aika tyhmästi tehty.

Nyt mamma on meille molemmille kai kovin vihainen, sanoi ettei kehtaa enää naamaansa ulkona näyttää. Ja nyt se on kuin ei huomaisikaan meitä kumpaakaan. Taitaa olla parasta teeskennellä näkymätöntä koiraa jonkin aikaa.

Ei kommentteja: