20. huhtikuuta 2008

Rähinää ja nolostelua

Tänään innostuin hieman liikaa vahtimaan lauman ihmisiä. Loikoilin Mamman ja Pikkulikan jaloissa rapsuteltavana, kun Kessi tunkesi siihen myös. No minä tietysti murisin ja sanoin sille että menisi matkoihinsa. Ei se mennyt, ja mammakin vain sanoi minulle kuonosta kiinni ottaen "EI!" Tykkäsin siitä kovasti huonoa, pitäähän minun toki puolustaa heitä. Niinpä murisin mammallekin. Hän kielsi useamman kerran ja aina vain minä murisin. Sitten olin jo niin kiukkuinen, että kun Kessi tuli ihan lähelle, rähähdin todella pahasti ja näytin hampaita. Se oli mamman mielestä liikaa ja hän näytti minulle kaapin paikan.

Koko loppupäivänä eivät ole nyt puhuneet minulle mitään muuta kuin käskeneet pois kun olen yrittänyt mennä rapsuteltavaksi. :( Olen kyllä ollut nöyrää ja noloa poikaa, pääasiassa loikoillut omalla pedilläni. Jospa ne siitä leppyisivät. Ruokaa sentään sain ihan normaalisti, pelkäsin ettei tulisi iltapalaakaan. Vaikka eipä Mamma ole minua koskaan ruuatta jättänyt, paitsi kun menin sinne leikkaukseen. Yritän olla huomennakin oikein kiltti, en hauku enkä murise. Eiköhän tämä unohdu pian.

Ei kommentteja: