8. lokakuuta 2006

Energianpurkamista ja torttuilua

Mamma väittää että minussa on liikaa virtaa. Höh! Voi olla että olen ollut vähän "lennokas", mutta se on mamman vika se. Mitäs laittoi minut ja Kessin koirahotelliin. Vähemmästäkin sitä saa adrenaliinia vereensä, ja sehän sitten kestää saada se pois, ainakin meillä koirilla. Mutta oli mammalla ihan hyvä syy, jotena annetaan anteeksi kunhan ei tule tavaksi. Mamma kävi nimittäin hakemassa meille isomman auton Kokkolasta, perheautoksi nimittää sitä. Ja kyllähän me mammalle muksuista käydään tuon Kepsukan kanssa. :)

Toinenkin juttu on, mistä mamma ei oikein kovasti tykkää. Minä nimittäin olen alkanut kakata sisälle. En oikein osasa sanoa miksi näin teen, kun osaan kyllä uloskin kakkia. Ei vain kakita silloin kun ollaan lenkillä, kun on niin paljon kaikkea muuta kivaa. Ei mun masuni ole kipeä eikä mitään... Voihan se olla että vähän pitää yrittää mammalle protestoida tällä tavalla, kun se yrittää kovasti pomotella. Mutta ehkä minä yritän luopua tuosta tavasta kohta, eipä se ole minustakaan kiva kun sitten joka paikka haisee etikalle kun mamma niitä kakkoja siivoilee. Neutraloi etikalla kuulemma kakan hajua. Ja katit kanssa!!! Paljon pahemmalta se haisee ainakin koiran nenään kun ihan tavallinen kakkakasa. Mutta ihmiset on outoja josksus, olen huomannut.

Ei kommentteja: