21. lokakuuta 2006

Mamman kanssa töissä

Olin tänään mamman kanssa paikassa jota se kutsuu työksi ja jonne menee moneksi tunniksi melkein joka päivä. Ajettiin autolla sellaisista isoista ovista pelottavasti kaikuvaan suuren suureen paikkaan jossa oli autoja. Sitten piti mennä omituisesti surisevista ovista, ja kaikkein kamalinta... sellaisessa laatikossa ajettiin ylös, mamma sanoi että se on hissi eikä minun tarvi pelätä. Vaan kyllä minua pelotti, ihan piti häntä laittaa koipien väliin. Sen laatikon seinistä näki läpi, ja näki kuinka kamalan korkealla oltiin.

Siellä varsinaisessa työssä olikin sitten ihan kivaa. Oli paljon mukavia tätejä jotka kaikki kilpaa lällyttivät ja kehuivat kuinka nätti ja kiltti poika olen. Ja sain ison luunkin kaluttavakseni sillä aikaa kun mamma istui pöydän ääressä itsekseen höpisten. Kummallista on tuo työ. Oli siellä sellainen setäkin joka kovasti rapsutti minua ja antoi minulle mammalta salaa makupaloja. Mamma kuului puhuvan että hän olisi ollut joku lääkäri. Vähän silloin säikähdin, mutta kun ei se setä haissut eläinlääkäriltä niin uskalsin olla rapsutettavana.

Kuulin kun mamma sanoi niille kivoille tädeille, että minä olen oikea tuholainen ja siksi piti ottaa töihin mukaan kun ei minua kuulemma uskalla jättää kotiin repimään paikkoja. Sitten ne miettivät miten saavat minut lopettamaan. Tädit ehdotti häkkiä ja kuonokoppaa. Mitä lienevätkään, kuulostavat pahalta. Pitääköhän alkaa olla kilttiä poikaa ja lopettaa mamman tavaroiden repiminen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tiedatkos Rudolf, jos sina olisit Human Boy olisit varmaan sita sorttia joka pureskelee kynsiaan! Yritas nyt olla pureksimatta ja tuhoamatta joka asiaa ja paikkaa, muuten se sinun mammasi voi otattaa sinulta vaikka hampaat pois ja hankkia tekarit tilalle! Minun Human Woman kerran uhkasi silla kun puraisin sita leuasta vahan liian kovaa. Aika havytonta, sanon mina, mutta tuommoisia nuo Human People ovat!

Behave!

Kissaterveisin Pepsi

Anonyymi kirjoitti...

No joo, kyllä nämä ihmisnaiset joskus osaavat olla hävyttömiä. Vaikka mieluummin kyllä ottaisin ne tekarin, kun rupeaisin rukkasiksi.

Eilen mamman töissä ollessa päätin näyttää että osaan olla kiltti poika, enkä koskenut mihinkään. Tosin asiaa autto se, että mamma oli kylvänyt pöydät täyteen jotain kamalan hajuista pölyävää tököttiä, joka meni kirsuun heti kun loikkasin pöytää vasten. Atshuuu!!

Nyt mamma sitten pitää meille molemmille mykkäkoulua, ei puhu mitään, ei sanaakaan. Ruuat nakkaa nenän eteen, lenkillä käyttää kamalaa vauhtia, ihan vaan pari pisu ja kakkataukoa pidetään ja taas mennään jotta hännät on suorana. Jos tällasta alkaa olla pidempään, niin pakkohan on alkaa käyttäytyä. Tykkäsin mammasta paljon enemmän kun se rapsutteli ja kehui minua.