11. tammikuuta 2010

Joulu

Heippatirallaa! Se olis sitten taas joulu ohitse. Olin ollut ilmeisesti kiltti poika kaikesta huolimatta, kun sain monta lahjaa: uuden ruokakupin, jättiläisluun, siankorvia, rouhetikkuja ja hienon luunmuotoisen kyltin jossa sanotaan "Varokaa iloista koiraa". Tässä siitä kuva:











Ihan ongelmitta ei ole elelty, jouduin nimittäin taas piipahtamaan eläinlääkärin juttusilla. Ei siinä mitään, kivoja tätejähän ne lääkärit ja hoitajat ovat, mutta kun sieltä tullessa on aina ihan hönö olo pitkään. Niin ja pitää pitää sitä idioottia kauluria. Tällä kertaa sain sen sentään rikottua kun oikein yritin, heh. Niin, siis asiaan. Mamma huomasi eräänä päivänä että nuoleskelen vasenta tassuani kovasti. Kovalla painilla sai sen sitten katsottavaksi ja kynsihän siitä oli murtunut, ydin vain paistoi. Eläinlääkäri sitten kiskoi kynnen irti ja ydin jäi näkyviin. Onneksi olin unessa kun tuo tehtiin, Mamma kertoi että oli ilkeän näköistä ja veri vain lensi, sitä oli lääkärin naamassakin. Jonkin aikaa kuljin hieno musta side tassussani ja popsin kipulääkkeitä ja antibiootteja. Nyt olen ihan ilman mitään siteitä ja lääkkeitä, katsotaan miten kynsi alkaa parantua.

Jouduin olemaan viikon verran kodinvahtina kun Mamma ja muu perhe lähtivät moikkaamaan Mamman mammaa Lappiin. Olin hirveän huolissani kun katsoin niiden pakkaamista ja lähtöä, luulin että joudun olemaan ihan yksin kotona. Mutta riemu oli suuri kun Iskän iskä tuli monta kertaa päivässä minua moikkaamaan; antoi ruokaa, päästi ulos, istui seuranana, rapsutteli ja sivisti minua lukemalla minulle kirjaa. Piti kuitenkin muodon vuoksi päästää kauheat haukut kun perhe tuli kotiin, ihan vain siksi että luulisivat minullaa olleen ikävä heitä.

Nyt toivottelen teille oikein hyvää alkanutta vuotta 2010 ja poistun possunkorvalle.

Ei kommentteja: