20. syyskuuta 2006

Yön jälkeen

Huomenta vaan Suomi ja Helsinki. Aamulenkki kovasti märässä ilmassa on tehty ja herkullinen aamuruoka syöty (napsuja ja jauhelihaa), nyt koitetaan taas tehdä tuttavuutta uuden koirakaverin kanssa. Taitaa olla äreänsorttinen leidi tämä Kessi, kun aina vaan irvistelee kun menen luo. Tulee hän kyllä välillä ihan itsekin minua pussaamaan, joten eiköhän meistä kaverit tule ajan mittaan. En vaan malttaisi odottaa kun olisi niin kiva leikkiä yhdessä.

Mamma laittoi minut yöksi keittokomeroon nukkumaan, kuulemma siksi ettei jyryttäisi Kessin kanssa koko yötä, ja siksikin kun pelkäsi että pisuan kaikki paikat jos olen ihan vapaasti. Laittoipa lattiankin ihan täyteen kaikenlaista sanomalehteä sun muuta vahingon varalle. Sain kyllä ihanan pehmoisen nukkumamatonkin pöytätason alle, siellä oli oikein turvallinen olo, kuin pesässä. No, näytin mammalle että osaan olla siisti poika, enkä tehnyt muuta kun nappasin pöydältä patakintaan nukkumakaveriksi . Se eilinen vesivahinko oli ihan vain pakon sanelema juttu, kun meinasin kertakaikkiaan haljeta, en ollut malttanut pisuta tarpeeksi ulkona ollessamme.

Arvatkaas muuten kuinka minua nolotti tänään kun tajusin mille olin eilen haukkunut. Katsoin illalla että pahus, täällähän on yllättäen kolmaskin koira, ja rähähdin muutamaan otteeseen aina kun tämän koiran ohitin. Tänään sitten tarkemmin katsottuani tajusinkin, että olin haukkunut omalle peilikuvalleni. Mammalla on tuossa eteisen kaapin ovessa pitkä peili, ja olin nähnyt itseni siinä. No, sattuuhan tuota paremmissakin piireissä. :D

2 kommenttia:

Sipriina kirjoitti...

Kurnauskis Rudi! Do you speak English? Ajattelin kun olet vahan kansainvalinen. ;-) Kiva etta sinulle on loytynyt uusi koti, mutta kissana en kylla ollenkaan ymmarra miten se mammasi kehtaa sinut keittioon lukita. Ui-jui-jui! Opetahan mamma pois semmoisilta tavoilta ja ahtaa viereen nukkumaan. Mina teen naet niin... ja mieluummin viela Human Womanin tyynylla. Nothing but luxury meille karvaturreille.

Parhain terveisin Englannin primadonna, Pepsi

RUDOLF kirjoitti...

Wuh!! And hello,Pepsi.Kyllä se englantikin taittuu, vaikkei ihan yhtä hyvin kuin tuo viron kieli.

Ihan kiva täällä uudessa kodissa on, vaikka Kessy meinaakin että hän on pomo enkä minä. Tässä ollaan koko aamu jyrytty ja hammasteltu, ja minä olen nähnyt parhaaksi yleensä alistua vanhalle neidille.

Ei minua kovasti se keittiössä olo haittaa, mamma kumminkin laittoi sen kivan pesän minulle, siellä on hyvä uinailla.

Hyvää jatkoa sinne Englantiin, pistäydyhän toistekin.