11. lokakuuta 2006

Hyvältä maistuu takki

Eilen, kun mamma oli taas illalla töissä ja me Kessin kanssa kaksin kotona, alkoi nappinokkaani yhtäkkiä hiipiä mitä hurmaavin tuoksu. Oli pakko mennä katsomaan mistä se tulee, ja niinpä seurasin kirsuani eteisen naulakolle. Sieltähän se tuoksu tuli, mamman koiranulkoilutustakin taskusta. En voinut vastustaa kiusausta vaan pompin ja loikin niin kauan että takki kopsahti naulasta lattialle. Mamma mokoma oli laittanut taskun vetoketjulla kiinni, mutta minä poika olin fiksu ja revinkin taskupussin rikki. Ja siellä se oli, herkullinen namipala ihan vain minua varten.

Mamma ei kyllä ollut iloinen, kun tänä aamun lenkille mennessä pisti kakkapussipatukan taskuun ja se tuli saman tien takin helmasta lattialle. Vähän oli kyllä hölmistynyt mamman ilme, hih. :)

Käytiin muuten taas illalla koirapuistossa rymyämässä. Nyt en enää yrittänyt auton takaluukusta ulos, kun aavistin että mennään sinne kivaan paikkaan. Edelleen minua kyllä vähän pelotti ja mamma joutui minut autoon nostamaan. Täytyy koettaa tottua, ja opetella loikkaamaan sinne yhtä ketterästi kun Kepsukka. Enhän minä toki kaveriani huonompi voi olla.

3 kommenttia:

JG kirjoitti...

Taytyy kylla sanoa, etta olet kovin hyva kirjoittaja koiraksi. Ajatuksiasi on kiva lukea, voinkin kuvitella millaista rinkia siella vedetaan siskon kanssa.
Itse en paljoa suomea osaa enka kylla englantiakaan, en itse asiassa mitaan ihmisten kielia, vaan minun suomimammani kaantaa koirakielelle kirjoituksesi.

Kuulin, etta olet syonyt rypaleita. Ryokale sua. Nyt sitten parannut pian. Ala tuo enempaa huolta mammallesi ja siskollesi.

tv, Emma New Yorkista

Sipriina kirjoitti...

No jopas nyt jotakin! Tanne on alkanut joku New Yorkin koirakin kirjoittelemaan! Minun Human Woman sanoo etta kissat ovat kumminkin niita parhaita... vaikka me leipakorien paalla nukutaankin ja tuuppaamme itsemme ruokakomeroihin. Miawww... olen samaa mielta. Kukaan kissa ei olisi noin hopso ja soisi ihan kaikkea mita eteen tulee. Mina syon vain KiteKatia ja ajoittaisen hyonteisen mika on hyva proteeinilahde. Niin sanoo minun Human Womankin... ja se on sentas aika viisas!

Cheerio from the Royal Britannia!

Pepsi

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vaan Emma. Ja kiva kun eksyit blogiani lukemaan.

Tuli tosiaan vähän rypäleitä popsittua. En kyllä varmasti vastaisuudessa syö, oli sen verran inha seuraukset. Mamma syötti minulle suolapalleroita että oksentaisin, ja sitten kauhean kasan hiilitabletteja. Tänään olen sitten ripuloinut. Huh!

Äläkä sinä Pepsi siellä nokkaasi nosta. Tiedän monta kisua jotka syövät mitä kummallisimpia juttuja, mm. sellaisia kukkia jotka ovat myrkyllisiä.